Memorable car to let go...  

Posted by nadine

Memandangkan kete toyota lama kiteorang sudah tidak digunakan lagi, my mom decided to let go the car...biarla orang beli dan gunakan keta tersebut dari biarkan keta tu tersadai di umah saya dan akhirnye menjadi besi buruk yang tiada harganye...

Sebenrnye keta tu milik arwah ayah saya..keta lama toyota GL warna biru...keta tu memang menyimpan banyak kenangan manis famili saya.sentimental value la katakan....antaranye, keta tu la yang kami naiki sampai ke Kuala Perlis (masa tu kami nak gi jalan2 ke Langkawi),balik kampung,antar dan melawat kakak ngan abang masa derang blajar kat KL/Shah Alam..pecaya atau tidak, saya sangat rajin tolong arwah ayah saya basuh keta ni...

since mak saya dah mintak tolong cari buyer, maka gambar2 keta ni telah diambik dan akan disumbatkan dalam mudah.com...kata asben saya, memang ada orang cari keta ni wat drift....oooo ok.....bagusla sekuangnye adala sebab nape orang nak beli keta ni kan..keta ni nak let go dalam rm2500..tapi harga bole nego lagi la..made in 1982...tapi keta ni memang kental..sebab saya penah ketuk pintu keta ni, bunyinye mampat compare ngan keta saya sendiri...sebab tu keta dulu2 tak mudah kemek...


This entry was posted on 1:49 AM . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

2 comments

hehe..masa kete ni kuar umur kite 1 thn jagung, hehe....

betul3x...keta ni umurnye skang dah 28tahun la...:p