&#*(_$&)#^#*)_$@%^#*)  

Posted by nadine

SABAR TU ADA BATASANNYE!!!

semenjak 2menjak ni, aku sedang diuji ngan pelbagai dugaan Tuhan....
Antara seme dugaan yang aku hadapi, paling tidak sanggup kalau ianye melibatkan rumahtanggaku sendiri...

Bukan niat untuk membuka pekung di dada dalam entry ni...aku cuma ingin mengurangkan rasa tensen, marah, kecewa, sedih dan pelbagai lagi emosi yang sedang bermain2 dalam hatiku.
kenapela aku bole merasai kedukaan, keserabutan masalah yang orang lain hadapi?? sedangkan bile aku dilanda segala kekalutan, kesedihan, kemurungan, tiada yang mengambil peduli...sedangkan pada masa itu, aku sangat2 dahagakan perhatian....bagaikan anak kecil yang memanggil2 ibunye..begitula perasaanku sekarang ni.....

Aku berharap Ya Allah, berikanla aku kekuatan dan kesabaran padaku.....Lembutkanla hatinye...Aku bermohon padamu ya Allah....

This entry was posted on 8:17 PM . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments