Relieved  

Posted by nadine

Saya berasa sangat puas, lega, seronok dan sangat sangat suka.....sebab saya sudah balik melaka pada minggu dan hadiri event yang sudah saya rancang sebelum ni...firstly, saya dapat bersama-sama ngan famili members saya mengantar orang bertunang....secondly saya dapat balik ke umah mami di bearhill....

ni gamba tunang sepupu saya...actually this girl dah kami seme kenal few years back sejak derang mula berkawan di bangku sekolah lagi...seems seme famili members kami sudah 'approve' her...dia pun ada gak join famili day kiteorang last year... tu dia ngan future mom in law(my aunt)..
then, balik dari majlis tunang tu, saya straight balik ke umah mami dan berehat...:)) mami pulak ada appointment kul 3.... nway, bile dah petang sikit, saya masak nasi for dinner...lauk??hmm..make it simple..saya kirim ayamas sekor, mintak tolong mami belikan while she on the way back.... Then, my asben pun belikan sate from pasar malam as an additional lauk...hehhe....
Malam tu, dapatla mami main-main ngan cucu-cucunye nadzirah dan irfan...wahhh riuh betul ngan irfan jap jap nangis bile ibunye bangun...nadzirah plak cot cit cot cit..., yelah sejak pandai cakap ni, seme dia nak cakap...hehehe.....


Nadzirah ngan irfan dapat toys baru...Anti Yasuko bagi..yeye!!! suka sangat derang main bendealah tu..
sangat cute kan derang??

This entry was posted on 10:22 PM . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments