Emil Emilda  

Posted by nadine

Harini hari kedua saya menonton Emil Emilda...alaaa....cute je and romantic sungguh Aaron Aziz ngan Sharifah Amani berlakon sebagai kapel...

Sejak menonton filem Pisau Cukur (heronye juga dilakonkan oleh Aaron Aziz sebagai penyiasat upahan), tetiba barula nampak bakat lakonan Aaron Aziz...boleh tahan jugak lakonannye...Adakah saya mula tertarik ngan Aaron Aziz??hahahha....cute sungguh dia kan???

hmmm....takpela, kalau minat pun disebabkan bakatnye, takde salahnye ye tak?nasib baik saya bukan tahap obses ye... :p kalau dulu Rosham Nor hero semalaya...skang ni agaknye Aaron Aziz menduduki top list...pelakon lelaki lain setakat ni takde lagi yang mencuit hati saya...

Kalau pelakon perempuan, hmm Sharifah Amani tu ok-ok je la..haaa..baru saya teringat, saya suka sangat nengok NorKhairiah berlakon...dah banyak watak yang dia lakonkan..dan bole dikatakan seme drama yang ada dia berlakon mesti best2...

bile melihat orang berlakon, macam senang je kan? tapi sebenrnye bukan senang nk berlakon..walaupun saya tak penah berlakon (lakon teater sikit2 masa kat uni dulu tu adala..), tapi saya bole rasakan kepayahan nak membawa watak yang bole memberi kesan yang mendalam terhadap penonton...kalau berjaya watak yang dimainkan shingga kite sebagai penonton menitiskan air mata kerana kesdihan watak itu misalnye maknanye berjayala pelakon itu dalam lakonannye...kalu tak, mesti kite yang menonton ni tak henti2 bagi komen2 yang tak best kat pelakon tu..betul x?

till then.....

This entry was posted on 1:05 PM and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments