Kerja hari Sabtu..  

Posted by nadine

Esok adalah hari Sabtu...esok juga adalah hari bekerja opis saya...tapi saya tak bole laaaa nak keje ari sabtu full day...kalu govern, keje sabtu mesti setengah hari ....nway, saya dah amik cuti separuh hari..lagipun skang ni saya pun tidaklah busy di opis...

Kenapa saya payah nak keje ari sabtu sepenuh hari??? inilah antara sebab musababnye...:p

1. Nanti ada hari Ahad aje untuk berehat
2. Keje umah banyak nak kena buat
3. Nak meluangkan masa bersama anak2 dan suami
4. Dapat mengurangkan tensen dan stress
5. Itulah masa nak buat aktiviti sendiri
6. Kadang2 kena balik kampung, urusan keluarga
7. Nanti tak sempat nak basuh kain baju, atau kain baju banyak tak basuh (ni kalau asyik ujan wiken)
8. Malas
9. Takde mood ...asyik teringat kat umah, pastu tak sabar2 nak balik je...
10. Kawan2 pun ramai yang cuti Sabtu, sunyi sepi opis....

heheheh...banyak je la alasan saya kan? kalu nak, seribu daya...kalu x nak, seribu dalih....ehehhe....

This entry was posted on 12:16 AM and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments