Tak ngantok plak..II  

Posted by nadine

Sorrii kengkawan...episod 2 nye agak lewat untuk dientrykan..:p

Baru je abis menulis episod 1, hubbyku sudah pulang...jeng jeng jeng...
ape yang berlaku??? apakaahhh??

oh tidak...saya berjaya mengawal kemarahan saya...(terlajak gak la marah tu) tapi sib baik sikit je ...dan nasib baik jugak hubby saya berjaya meredakan kemarahan saya..

akhirnye, kemaafan juga yang saya pinta... kenape? tidakla saya sekejam itu untuk mengongkong hubby saya dari melakukan aktiviti yang bisa mendatangkan peluang/projek untuk mencari rezeki... sebak plak...huhu...

walau cemanapun sayang tetap sayang, kite sebagai isteri harusla menanam rasa curiga (sikit pun ok) supaya para suami beringat2 akan isteri dan keluarganye di rumah... :)) walaupun kite tau si dia tak akan berbuat salah kat kite, kite harus check aktivitinye sekali sekala..dengan sape dia jumpe, pegi mana dan sebagainye...

"Sedangkan lidah lagi tergigit, ape pula suami isteri..."

This entry was posted on 10:38 AM and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments